هذه الكلمات لا يفهمها الا البنات

نعم :لا

لا: نعم

ممكن: استحاله

انا اسفه: سامحنى على الى هيحصل

انا محتاجه موبايل جديد: هاتلى موبايل يا الا

إعمل الى انت عاوزه يا حبيبى: هتدفع الثمن غالى

القرار قرارك يا حبيبى: ورينى كده هتعمل ايه وابقى شوف

عاوزين نتناقش فى موضوع: عاوزه بس اعرفك انا هعمل ايه

لا عادى انا مش زعلانه: وحياه امك لتشوف

انت زى القمر النهارده: ايه القرف ده؟ يا شيخ روح احلق ذقنك

خليك رومانسى واطفى النور: نام بقى واتخمد

انا عاوزه شويه عفش فى البيت: انا هغير عفش البيت كله

انا بسمع صوت مزعج وانا نايمه: انت بتشخر وانت نايم يا لووووووووح

انا هكون جاهزه فى دقيقه يا حياتى: اقلع هدومك واتفرج على فيلم انا قدامى ساعه

فى حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا: انت لازم تتعلم توافق على كلامى

انت سامعنى يا حبيبى: انت اطرش مش بنادى عليك يا بارد

انت بتحبنى يا حبيبى: منا عارفه ادفع بقى

لو عملت حاجه يا حبيبى لازم اعرف: انا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجه

0 comments:

Post a Comment

Followers